Hatar den känslan av att inte våga!

Var riktigt skoj att jobba idag, trodde att jag skulle ångra mitt löfte till Jimmy, men tvärtom tiden gick snabbt o jag tyckte det var roligt. Iofs hade jag huvudvärk hela eftermiddagen, men så hemskt var det inte:) Pga sjukdom är dom en man kort ikväll, funderade en stund på om jag skulle jobba. Jag vet att jag inte behöver o ingen förväntar sig eller kräver de av mig. Men för min egen skull skulle jag vilja prova.. Men samtidigt när jag tänker så mår jag illa o det känns skitjobbigt. Aja ska inte jobba idag, har jobbat hela åtta timmar så det skulle nog bli för mycket. Men en dag vill jag våga jobba, hatar känslan av att inte våga nåt som jag egentligen borde!

Sitter just nu o halvkollar på melodifestivalen, kan inte säga att jag är så intresserad. Kommer lägga min största energi på när det är den stora finalen. Sanna skulle komma förbi när som helst, blir väl lite psykologkväll :D Hon skulle ta med sig cola o jag är väldigt sugen på de just nu så hon är så välkommen så :)

Okej lite uppdatering vad gäller melodifestivalen, såg precis snabbgenomgången av alla låtarna. Hade innan bara lyssnat på 2 av låtarna typ... (Städade lite istället :D ) Måste ändå erkänna att erkänna att det var en del skapliga låtar, kan iaf tänka mig att ganska många utav dom kommer höras runt omkring på uteställen om en snar framtid. Bättre än förra veckan iaf.. Vilka var din favorit ikväll?

Eddie springer omkring som en galning, han kommer nog slockna om en liten stund! Har fnatt :) Hehe jag hade rätt, nu ligger han utstäckt över halva golvet. Jädrar egentligen hur lång en katt kan bli när de stäcker ut sig.

Usch, jag håller med dig Hillevi. Fy faaaan! Det hela handlar om att det finns sjuka männsikor som filmar när de dödar kattungar genom att trampa ihjäl dem med stilettklackar, o sedan säljer! Fyyyy faaaaaaan vad arg jag blir!!!!

Nej back to the candy! Är ju lördag, iofs så har jag redan ätit lite så nu är jag trött på dom! Mer sugen på min fiskgratäng som står i frysen. Men senast jag föröskte så glömde jag bort den i ugnen o den kom ut halvsvart....

Miiiiiii want jooooo... ♥

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ja visst blir man arg... Att folk köper sån skit *grrrrr*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback