Happy vagina-day!

Vaknade redan innan nio o kände mig utvilad... Skönt att jag fått lite koll på min dygnsrytm, nu ska jag inte sabba den! Första jag såg när jag vakna var en stirrande Eddie. Intressant det där o vakna av att nån storrar på en. Han satt uppe på sitt nya favvoställe (fönsterbrädan till fönstret o sovalkoven). Favvosysslan är iofs att bita i persiennen vilket inte är så bra eftersom en lampa lätt kan trilla ner som sitter fast i den. Så man vaknar o får putta bort honom :)

Kollade på klockan o såg att klockan inte var så mycket, han läsa ganska många kapitel i Mias hemlighet innan jag bestämde mig för att ringa folk istället. Hanna var inte hemma, eller så sov hon o ignorerade mitt samtal, fy gumman ;) Ringde Anne istället o önskade Happy Vagina-day. För det är nämligen vaginas dag idag, ehh hur firar man de? Tror faktiskt att jag kommer låta dagens högtid att gå mig förbi totalt!

Plötsligt ringde Naman från jobbet o undra om jag kunde börja tidigare, nej jag pallar inte. Är faktiskt det värsta jag vet.. Att nån ringer på morgonen o vill att jag ska vara på nåt ställe sekunden senare. Eller att nån ringer o säger att de kommer en kvart senare. Funkar inte på mig. Lugnt att nån ringer dagen före o säger att jag ska vara nånstans vid halv sex på morgonen, så länge jag vet de bara! O sen tycker jag att jag jobbar tillräckligt idag också så jag sa att han skulle ringa Sanna, sorry gumman :)

Måste bara kommentera nyheten om bajsmannen i Mariestad. Just den händelsen var ganska äcklig, men om man kollar artikeln så ser man att de listat över bajsmän genom tiderna. Mycket intressant att bajsmän ens finns som begrepp. Ne inget för mig, har inga planer på att föröska hamna på den listan!

Ne nu ska jag in i duschen o sen dra en snabbis på stan innan en härlig dag av jobb börjar. Är riktigt hungrig också...

Tack för att jag får vara lite dum ibland... Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback