Godkänd bortförklaring?

O där försvann söndagen...

Vet tyvärr inte om jag fick så mycket vettigt gjort, eller jo men jag kommer ingen vart. Men som jag skrev i förra inlägget, har ingen deadline sådär så därför är det okej. Har faktiskt flyttat fam min egna deadline, mest för att jag jobbat 9 timmar lördag-söndag som inte var inplanerat när jag satte den deadlinen. Hm, tycker ni jag skjuter på saker eller får min förklaring godkänt?

Var ganska trevligt på jobbet faktiskt, en massa folk bara.. Skumt, söndagar brukar ju va döa. Hade lite konstiga gäster måste jag säga, vissa ställde så skumma frågor. O vissa var spydiga men de fick svar på tal. Tror många uppfattade mig som väldigt trevlig idag, för jag var verkligen på sånt humör. Alla fick ett extra leende och så...

Fick min träning också fast jag aldrig gick o träna, insåg snabbt att städa övervåningen gav lika mycket som ett träningspass haha... fast jag måste säga att vanlig träning är roligare! På tal om träning, Naman ska joina oss på Sportis, va skoj! Ännu en som jag kan träna med. Har vart inne i en liten träningssvacka då jag bara hunnit träna 2 ggr, men nästa vecka är de dags igen :P

Jaha o vad får man reda på nu... Det kommer snöa inatt o regna imorrn. Jippi vad lycklig jag blir nu, not! Jag är verkligen inte den som klagar på vädret ofta, har accepterat att vi har fyra årstider i Sverige o tycker det är okej med de. Men som de ser ut nu så förlängs vissa o förkjuter andra. Jag ser ju iofs de som vårat eget fel o att en dag kommer allt braka ihop pga växthuseffekten o tinande poler...

Imorrn har jag tvättis kl 8, nästan i klass med Hanna. Men hon är ännu drygare, som diskmedlet ungefär :P

Jag bestämmer namnen på barnen... det har jag insett!! :P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback