Förvirrade tankar om att va kär...

Jag blir inte förvånad längre...
Aja för att göra en historia kort, min mobil funkar inte... Men det måste vara ett misstag så den ska väl funka snart igen!

Men jag orkar faktiskt inte lägga nån energi på ett misstag, för kolla ut! Vilket väder, blir lycklig o vill bara ut. Kanske borde ta ut Eddie på en promenad. Nån som vill följa med?

Vad ska dagen annars bestå av? Jaa ni, ska plugga lite. Eller jag ska klippa ihop lite info om BSE till grupparbetet o skicka iväg, ska väl inte ta så lång tid. Sen ska Sanna komma förbi, men hon ligger fortfarande o sover den lilla slappstjärten :D Ringde henne för en timme sen o tyckte hon skulle komma förbi på lite Lost, hon gäspa o sa att hon bara skulle sova klart...

Ikväll är jag inbjuden på fika hos Lina en sväng, skulle vara trevligt. Träffa henne o andra Sanna... Får väl se vad som hinns med :)

Jag har kommit på att föreläsningar o plugg inte alltid är så bra. Inte att det är dåligt o lära sig nya saker utan mer att de gör att man ibland blir lite paranoid o tror att alla är på ett visst sätt bara för att jag gått på en föreläsning om att vissa är så... Jaja tror vissa kan förstå vad jag menar iaf :)

Ett roligt program som börjat förresten, nej det är inte Rampfeber eller vad de heter.. Utan 100 %. Ska kolla reprisen snart, lyckades ju då inte förstå mig på min dator så jag fick inte upp nån bild utan fick helt enkelt lyssna på programmet bara.

Vad är kär för er? Vet man när man är kär? Är det nåt som kommer plötsligt eller liksom smyger sig på en? Jag kan känna ibland att jag kan vara kär i en låt eller dylikt, just nu är det "Alla vill till himlen" med Thåström. Men kan man annat än de när man stått där o sjungit med i den tillsammans med 2999 andra personer i ett fullsatt Globen Annexet? Nej! Lugn bara lugn, jag blir inte bara kär i låtar utan även personer... Men där är det mer komplicerat, för där vill man ha ett gensvar.. När de kommer till låtar som behöver de bara spelas för en för att man ska bli glad. Hm nån som förstår mina förvirrade tankar om kärlek? :)

Ne duschen nästa...

Tack för blomman :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback