Förklaring mottages gärna!

Sådär jag, får bli ett snabbinlägg.. Ska snart iväg till Hanna! Nackdelen med att vara för nära vän med värdinnan = man måste komma tidigare o hjälpa till! Nedå Hanna, är så lugnt.... :) Gör det så gärna!

En tidig morgon för mig idag, klipptid 9.30. Sällan jag är nere på stan så tidigt, o jag säger då de då möter man konstiga människor. Stötte på han som kan va väldig jobbig i sin permobil, han som undrar om man inte kan bli hans personliga assistent. Som Hanna sa, han vill nog att den assistenten ska vara väldigt personlig.. Inte min grej!

Sen var det dags för castingen, som jag misstänkte kom jag inte med... Men Hanna o Anne gjorde nog de, ska bli skoj att se dom! Verkade som de kunde bli ganska rejäla förändringar med klipp också. Hörde nåt om 80-tal hehe låter lite farligt ;)

Strosa runt lite på stan sen o bestämde mig för att färga håret själv, eller Sanna skulle få göra de! Så jag drog hem till Sanna med lite färg, mycket nöjd måste jag säga :)

Förresten så fick jag ett väldigt väldigt väldigt skumt telefonsamtal idag! Måste vara någon som skämta med mig eller nåt, för disneydejt??!!? Hm med Putte eller Tord?? Hm.. Om nån har en förklaring till samtalet så mottages den gärna!

Ne in i duschen o på med lite nytt smink, jobbigt bara att lampan i badrummet gick imorse o jag inte hunnit byta den. Får klara mig :)

Sen är det festdags :P Så skoj!! Dansa massa massa förhoppningvis, syns på Platens ikväll då ;)

Vill pussas! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback