Finns många svåra ord inom sexualitet haha ;)

Idag funderade jag verkligen varför man ska planera så mycket? Jag menar jag hade så sent som i morse en tro om hur dagen skulle se ut, kändes som ganska säkra planer. But no, klart dagen inte blev så :)

Började som jag trodde med att jag åkte till skolan för o träffa min grupp. Fattades folk så vi snacka inte så mycket om vårt grupparbete, är över en månad kvar innan de ska in så ingen panik direkt. Istället satt vi o snacka porr, intressant de också haha. Själva föreläsningen som skulle handla om "sexualitet i professionella samtal" var urtrist. Har nog mest o göra med att jag inte har nåt som helst intresse av de. Satt o rita fina teckningar iaf. Men då är de skönt att hon tanten som jag inte är så förtjust i frågade vår föreläsare vad fistfucking är. Hon hade ju aaaaaldrig hört det. Hm, hon har inte hört mycket inom sexualitet, senast var det drag kings hon inte visste vad det var. När jag åkte till föreläsningen så trodde jag den skulle pågå till 17, men den slutade redan kl 16. Jag drog iofs redan vid 15, för de vi skulle göra sista halvtimmen (vi skulle ha rast en halvtimme då vid 15) kände jag inte gav mig nåt....

Så jag åkte hem istället o pluggade. Men jag tänkte att jag för en gång skull skulle kolla lite på tv, sällan jag gör de på eftermiddagar. Insåg efter lite zappning att det bara visas olika talkshows. Läste om dem o fastnade för hm Martha Stewart tror jag den hette, den skulle handla om hälsomat o det lät intressant. Efter två minuter var jag tvungen att byta, hujedamej vad var det där för nåt program??? Amerikanskt o käckt så jag tror jag mår illa! Ne, tvn stängdes av o jag slog mig ner med en bok istället :)

Sen drog jag ner till Sportis för att träna lite, efter vi vart där ett tag så kände vi att friska luften hägrade istället. Så vi drog ut o tog en rask promenad runt ån istället. Riktigt najs :P

Blev Drevet jag kollade på ikväll, övergav CSI. Men den går ju i repris så de fixar sig... Var mest intresserad av debatten kring cam (en annan grej som min kurskamrat inte hade en aaaaaning om vad det var) stripshowerna med mera, har haft en del föreläsningar om det o ingår i många av mina kurser.

Så det är inte mycket som jag stör mig på just nu, förutom isen. Idag har jag två gånger varit väldigt nära att ramla på rumpan... Bort med den snälla, är livsfarligt att gå till mig. Går uppför o inte sandat överallt! Men visst känns det att våren är på väg...

Njuter bara :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback