Får jag den nån gång?

God morgon!

Denna morgon har börjat som de flesta andra denna vecka. Vaknat vid halv nio men legat kvar i sängen till halv tio o läst. Hört Eddie röja runt lite en stund men sedan somna på nån av de mattorna i min lägenhet. Ganska skön start på dagen, man känner sig redo att möta dagens äventyr liksom...

Frågan är om det blir så mycket äventyr idag. Jobba o sen vet jag inte riktigt. Hm får ringa Sanna o kolla om vi skulle hänga ikväll o kolla lite Lost. Fast jag tror jag gör det lite senare, eller ett mess kan jag skicka, tror nämnligen hon sover o är hon vaken är hon nog lite bakis hehe.. Hoppas du hade skoj igår K2!

Jag undrar om jag gjort nåt? Eller finns det nåt annat skäl till denna tystnad?

Ibland skulle jag vilja bli överraskad. Tror iofs att lite skuld ligger hos mig själv, jag kan få allt de jag vill.. Men det är fel person, jag går in i ett spår o släpper inte de. Jag ser inget annat då, men vill heller inte de. Varför ska jag nöja mig med nåt bara för att? Jag vill iaf ge det en chans, frågan är om jag får den chansen nån gång...

Ne nu ska jag göra råggröt till frukost, mums. Sen en snabbdusch o ner till jobbet. Iofs är det inte länge jag ska jobba o det är skoj folk... Kanske ska ner på stan en sväng efter jobbet, leta benvita blusar haha...

Är du som vanligt? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback