Erbjudande om morot mottages gärna!

Jaha så vad tycker jag egentligen om att dagar som är upptagna morgon till kväll? Är det så man ska ha det sennär man kommer in i arbetslivet? Vakna på morgonen, skynda iväg till jobbet vara där hela dagen, gå o träna på kvällen, komma hem o äta, kanske kolla lite på tv o sen somna för att vakna o börja om från början... Hm är det så livet kommer se ut?? Njae, jag vill nog inte de.. Eller jag vill nog ha ett jobb som inte ligger i skift, jag vill inte ta med mig jobbet hem på kvällarna utan känna att jag kan slappna av i soffan med älsklingen:P

Jag har inte riktigt haft en sån dag som jag beskriv där uppe, men det har varit lååååång! Vakna vid 8 imorse o fixa de sista inför case-seminariet på morgonen. Sen drog jag till universitetet o kände mig som en packåsna, hade två fulla väskor, en med träningskläder i o en med dator o skolböcker. Seminariet gick hur bra som helst, tror lärarna gillade våra idéer riktig mycket. O deras frågor kunde vi besvara väldigt bra :) Seminariet blev klart tidigare så vi körde även eftermiddagens föreläsning på förmiddagen. Det gjorde att när jag träffa Hanna för lunch så var min skoldag avklarad...

Efter en mumsig lunch så bestämde vi oss dock för att hänga kvar i HumSam o leta lite böcker. Så nu tror jag att jag har alla böcker jag behöver för att kunna stänga in mig några dagar nästa vecka! När klockan närmade sig 14 bestämde vi att vi var klara o började promenera in till stan. Gick bra, jobbigt bara att man hade så mycket grejer o släpa på. Men en mycket skön promenad o kul att diskutera livet lite med Hanna.

När jag bara sprungit upp o dumpat av lite grejer hemma så bar det av till jobbet för möte. Verkar som Kostas äntligen gått med på att ändra benvitt till grått, så nu är de bara att ge sig av på stan efter gråa blusar.

Sen drog jag o träna. Är ju då inne i en konditionsperiod där jag främst satsar på de så cykla, trappa o gick jag större delen av tiden.. :) Jag hade mycket energi som helst. Hoppas bara att den håller sig tills imorrn när jag o Sanna R ska prova på Body Combat (hm kan väl beskrivas som kampsport i grupp kanske). Det är ett jobbigt pass, men ska bli skoj!

Jaha, då tycker man att jag efter denna dag kunde unna mig lite tv, men nope... Sa t o m nej till Lina Es erbjudande om filmkväll med henne o Andreas. Måste plugga lite... Får jag nån belöning eller nån som kan ge mig en morot? Du har rätt Hanna, känns bra om man har nåt o se fram emot.. Så erbjudanden om detta mottages gärna!

Tack för igår... var riktigt trevligt! Hoppas du också tyckte de... ♥

Ps tack för de fina bilderna Hanna, känner mig hedrad att få sitta i din blogg också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback