En massa "dagens"!

Lång dag idag känns det som. Föreläsningar mellan 10-15, sen möte på jobb sen lång pass träning. Skönt att vara hemma nu känner jag faktiskt!

Första föreläsningen var verkligen tråkig, informationsbarriärer. Nu har vår klass utökats med två personer till. En tjej som verkar okej, säger typ ingenting o så Arne. Insåg ganska snabbt att han var mastermuppen. Anna börjar med o frågar om han är ny, han svarar att nej det är han absolut inte han har vart med länge. Skumt det där, måste suttit osynlig i ett hörn då för jag har aldrig sett han, o eftersom han har en ganska odiskret klädsel, limgrönt, så undrar man ännu mera :) (Vi fick sedan reda på att han gått en annan kurs, o bara skulle vara med på ett antal föreläsningar). Sen berättar han efter flera timmar att han glömt hörapparaten hemma så han hör knappt vad vi säger, hehe därför han suttit o kollat på en så lustigt så fort man sagt något :D Aja, inget fel på Arne men en megamupp det är han :)

Lunchen var riktigt trevlig Hanna, Tommy, Fredrik, Anne o jag intog Zenit. Hanna är söt när hon ätit upp allt o säger att de va helt okej bara att såsen smakade ingen kapris. Ne de var ju bra tycker jag eftersom jag inte gillar de... Och eftersom såsen inte var en kaprissås utan en paprikasås, kan vara skälet till att de inte smaka kapris :D

Eftermiddagsföreläsningen var kul! Handla om IT-samhället, vart många diskussioner o en del skratt. Synd att det var den föreläsningen jag var tvungen att gå tidigare ifrån. Var ju tvungen att hinna till jobbet på möte. Mötet gick bra o jag fick en del saker ordnade och sagda!

Sen drog jag direkt till Sportis, kom för tidigt till Core:n så jag började gå på steppen innan. Core är grymt skönt! Låg mellan två karlar, inte varje dag haha... Sen skulle jag träffa Kashal, hon var typ 20 minuter sen så jag började. När hon väl kom så körde vi vår vanliga timme typ. Så summa av de hela blev att jag tränade i två timmar, hm känns nu kan jag säga!

Nej nu ska en annan dumburk få sig lite uppmärksamhet! Åh kan ingen få mig att börja följa Lost? har ju alltid velat de.. men jag vet ju ingenting :(

Avslutar inlägget med ett gäng "Dagens" får ni reda på ännu mera om min dag :D Och ni, tyck lite synd om mig :)

Dagens dåliga start på dagen: Är jobbigt när bussen precis kommer o man upptäcker att busskortet är hemma. Fattar inte varför jag la ner det i väskan senast, har det alltid i jackan.. men det hade jag iaf gjort. Hittar ett värdekort i fickan jag använder, kommer för sent på att jag ju är ungdom. Vilket leder till att jag inte har kvar tillräckligt mycket på kortet för att åka hem. Så för att komma hem får jag betala kontant.

Dagens fundering: Varför sitter det fortfarande kvar en jätte adventsljusstake på Folkets Parks ingång?

Dagens onda: Mina hälar, fick extrem skovskav idag. Är inga nya skor bara att jag inte haft den på väldigt länge. Jobbigt bara att jag idag varit på fötter sen klockan halv 10 till halv 8! Stora blåsor, den högra har tom spruckit.. *snyft*

Dagens extrem onda: Mina hälar, speciellt den högra när jag klev in i duschen efter träningen.... Ajajaj :'(

Dagens omanligaste: Eddie när han kommer o möter mig i dörren. Inget mjau, utan mera pip pip... Plus att han är en riktigt mamaboy!

Dagens utropstecken!: När jag gick av bussen vid Länsstyrelsen, stod en välda massa ungar som skulle gå på antar jag. Bussen släppte inte på dem utan åkte iväg efter vi gått på, varför vet jag inte, är ju inte omöjligt att det skulle komma en ny buss eftersom de var högsäsong tid. Då går 202 ibland bara campus-ressecentrum, aja den åkte iaf. Utropstecknet ligger i en av barnen, en tjej på kanske 8 år som börjar svära o skrika om att busschauffören är en idiot och ett gäng andra otrevligheter... Hm vart är världen på väg?

Dagens mest stökiga lägenhet: Min tyvärr, men imorrn är jag ledig under dagen bara lite jobb på kvällen så då ska jag föröska hinna städa lite!

Är din rädlsa negativ för mig? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback