Dubbeljippi!

Wiiie känns som jag fått dubbla vinster idag...

Började förmiddagen bra genom att promenera till skolan med Hanna, gillar våra promenader. Synd att vädret var sådär o man blev lite småblöt. Vi mötte Sandra, de va skoj. Fika snart :P

Skoldagen gick okej, vi diskuterade filmen Lilja4-ever. Hemskt men samtidigt ganska nödvändigt. Var intressant att denna gång hålla sig till ämnet sex trafficking. Förra gången jag hade föreläsning om det så tyckte jag den mer handlade om prostitution än trafficking. Gillade föreläsaren, hon var saklig o ställde många motfrågor som skapade debatt...

Efter föreläsningen bra det av till Cloetta center på en gång. Lite jobbigt eftersom jag endast ätit yoghurt o två mackor. Va inne på Pressbyrån o köpte en macka, va sådär god... Men den stillade hungern iaf. Fastän vi var på plats över en timme innan matchstart så var alla sittplatser slut, så vi fick snällt stå o kolla på matchen. Fick iofs bra ståplatser..Blev ju vinst då, o kändes dom det var bra drag i hallen!

Det var första vinsten det, andra låg i att reslutat på restgrejen kommit in. Så skönt, så nu fixar sig allt :P

Jippi!

Nu ska jag bara koncentrera mig på uppsatsen. Jobba onsdag, fredag o lördag bara. O i helgen kommer Bengan till Linköping, va skoj!!!!

Hihi du är sååååå söt! Liksom hela du! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback