Dagen äntligen här!

Ah nu är dagen äntligen här, Thåström!!

Tåget går om två timmar o här sitter jag i min jungfrufödsel, råka försova mig lite... Var lite dumt att stänga av klockan en morgon när man har en viktig tid o passa. Tur att min naturliga väckarklocka har börjat se till att jag vaknar vid nio i vilket fall!

Tror inte att min miss i sovandet kommer påverka mig så mycket, när jag bara börjar så är jag effektiv o så mycket är det inte som ska fixas. Jobbiga är ju det där att mamma ska vara hemma hos mig, då känner man att man måste ha det fixat så att hon tror att man alltid har det så. Det som är bra med min mamma är att hon inte öppnar saker. Hon kan öppna nåt men då är det för att hitta nåt, typ glödlampor eller dylikt. Men nu kommer hon inte hinna hänga hos mig så mycket så jag vet inte om hon hinner med såna strapatser. För jag kan ju säga att vissa lådor vill jag gärna inte att hon öppnar :P

Satt o fundera på vad man behövde ha med sig, inte mycket kom jag fram till. Är ju bara en natt jag är borta... O ska inte göra några speciella saker under min resa, så jag trort på lättpackning! För tusan jag tar bara med mig min ryggsäck...

Planerna för dagen är att träffa Micke vid spottkoppen så fort tåget är framme, han skulle komma på nåt mysigt fik. Tyvärr hinner jag inte stanna så länge. Är så tråkigt att det blir en sån snabbvisit, för jag vet flera än de jag ska träffa som skulle vilja hinna träffa mig! (Hm jobbigt att vara så poppis;) ) Men efter Micke så drar jag till gullmarsplan där jag ska träffa Bengan (gosh vad orolig han vart innan vi bestämde plats o ungefärlig tid :D, känns det bra nu Bengan haha). Middagen hos syrran hinns ju inte med, men Bengan lova att han skulle se till att vi åt nåt också, hm kebab eller vad var det :D. Måste iofs hinna hem till syrran o få en nyckel, jobbigt att komma dit mitt i natten o behöva väcka dom...

Morgondagen, jag o syrran ska strosa runt lite. Stan antar jag... O sen på eftermiddagen bär det av hemåt! Så jag kommer hem i skaplig tid imorgon faktiskt! Måste få tag på Fredrik då så jag kan få säsong 2 av Lost. Hehe trodde ni att jag skulle kunna skriva ett hela inlägg utan att nämna Lost? Där trodde ni fel hehe...

Ne so long my friends, tror knappt nån kommer märka att jag är borta, är en sån snabbis liksom!

Vi ses i drömmarna... puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback