Chokladbollar framför Swing Fly!

Nej jag orkar nog inte gå till Platens ikväll... Skulle iofs va skoj, folk som vill gå... o det är ju gratis.. Men ne, jag blir kvar hemma. Ska ju ut imorrn så... Jag vet ju inte ens vem Swing Fly är :)

Känns lite som jag har en massa saker som måste fixas imorrn, klippning, casting, handla med Hanna, hemligt, ev träna o så hem till Hanna då på partaj!

Nu har jag bestämt att jag inte ska på konserten, gjorde chokladbollar istället. Jobbiga o tråkiga var ju att jag efter ätit lite av smeten (hm eller vad man nu kan kalla den) inte var sugen på såna längre! Så nu har jag en massa såna, hm men dom blir väl inte gamla så jag får väl bjuda hem nån imorrn eller nåt :)

Vart en soft dag, kan väl erkänna att min lista inte riktigt blev klar :D Men jag insåg ju redan när jag skrev den att jag nog inte skulle göra de. Jag fixa en del, sen drog jag ner till NH o träffa Sanna. Hon satt o plugga, men jag hann inte så mitt bidrag till pluggeriet var en läkerolask. Sen drog jag o jobba, gick väldigt snabbt idag måste jag säga. O det är kul att mina nya idéer tas emot på ett bra sätt, många tycker t ex min idé om mailinglista är väldigt bra. Så nu är den på gång, o kommer nog funka mycket bra hoppas jag!

Ah vad trevlig det är med egokickar ibland :P

Känns som helg, fast det är nog för att jag inte har mer skola.. O att jag jobbar gör ingen skillnad. För att jobba på helgen är mer regel än undantag för min del. Helg är det när det inte är nån skola mera... Vad ska ni göra i helgen då?

Trevlig förresten, Formel 1 drar igång snart :P

Undrar vad du tänker... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback