Broccolicraving!

Uppe med tuppen som vanligt jag;) Eller kanske inte, men jag inte upp senare än nio o det tycker jag är helt okej med tanke på att jag inte börjar förrän kl tolv. Idag börjar mitt nya schema. Istället för min torsdagstid så ska jag jobba fredagsluncher, helt okej tycker jag. Bättre än o jobba varje fredagskväll iallafall. För ikväll hade de ju inte funkat, ska ju på hockey då! Sen ska jag bara vara hemma o slappa, ser jag verkligen fram emot! Hockey är lagom, brukar va slut runt halv 10 o då har man ett par timmar kvar o bara slappa på:)

Känns verkligen som äntligen fredag, har längtat till denna dagen av många anledningar :P

Just nu är jag inne i ett sjukt craving efter broccoli, är ju sååååå gott! Så är de nån som typ gör en broccolipaj eller varför inte pasta med ädelost o ugn så bjud över mig, jag kommer springande som jag vet inte vad:D Vill så gärna ha en frys hemma så jag kan ha min påse med broccoli där. Då kan jag ta fram litegrann o bara göra nåt mumsigt med dom, men nej nej.. Hehe jag kommer bli en morsa som kommer tvinga i mina ungar broccoli:D

Ne skulle man ta o äta lite frukost kanske? Vet inte om man klarar sig på några russin som frukost. Får bli lite ostknäckemackor också...

Just nu har jag en önskan. Den ligger i att det ska bli lite vårigt o att jag ska få åka bort en week-end. Roligast skulle väl vara Paris eller London typ, men det är kanske lite för mycket begärt. Men Göteborg eller Stockholm skulle funka utmärkt. Även Helsingfors skulle vara skoj! Nån som känner att de har en massa extrapengar liggandes i madrassen o vill dra med mig på en resa? Ne jag tänkte väl de.. Så jag får väl helt enkelt önska på vår här i stan o ha trevligt här. Tror jag iofs går bra, jag gillar Linköping.. O jag vet vissa saker som gör stan så bra som den är!

Blev ju inte träff på stan, men vanliga stället kanske funkar.. Eller vad säger du;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback