Bara så arg idag!

Dagens ängel är Sanna idag. Skulle ju jobbat till 19 o när jag kom dit var jag bara arg.. Hon bytte med mig så jag fick sluta 15 istället, tack. Vet inte om jag skulle pallat att jobba mera... Vet inte varför jag egentligen var så arg, men jag pallar inte med vissa saker o det är egoism! Blev lite bättre efter ett tag o lite flykt ut i garaget med Kashal. Varför ska jag vara så jädra ordningsam alltid? Kan jag inte också få "skolka" lite? Alla andra gör ju också de...

Softa hemma under eftermiddagen bara. Röjde runt i lägenheten med Eddie så nu ligger alla mattor snett här inne typ :D Men men, jag har hellre roligt än pedantiskt snyggt runt omkring mig!

Ska dra till födelsedagsfesten strax, sitter o väntar på Lina bara. Skulle få skjuts dit, najs fastän de inte e lånt bort. Är ju inte jättelångt mellan mig o vasastan liksom. Är fortfarande inne på att inte gå ut.. Så så får det nog bli!

Vem vet vad kvällen har o erbjuda :P

Du är verkligen underbar.... Tänkte extra mycket på det idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback