Alltid måndag...

Måndag.. o jag håller med ALLTID MÅNDAG.. Måste finnas flera måndager i en vecka för jag tycker alltid den där måndagsmorgonen kommer! I morse skulle jag då tvättat, men det funkade. Har sovit för lite i helgen, inte för att jag gått o lagt mig sååå sent utan mer att jag varit uppe tidigt. Så imorse kom jag inte hur sängen, var på väg o var uppe en stund o satt o börja läsa men sen däcka jag o sov tills klockan tio. Eller rättare sagt, från början vaknade jag 5:40, men kände att den tiden kan jag inte gå upp så jag somna o gick upp vid åtta första gången. Men jag tror redan jag igår hade bestämt att jag inte skulle tvätta nu på morgonen, är ganska typiskt mig. Har jag en känsla att jag inte kommer göra något då gör jag sällan det.

Gjorde inte så mycket att jag unnade mig denna sovmorgon, för de jag skulle gjort nu på förmiddagen det gjorde jag igår. Vet vad jag vill skriva om till grupparbetet, så då kommer jag tjinga de. Får de som inte kollat upp nåt helt enkelt ta de som blir över, det måste ju vara rättvist?

Ska börja fixa mig iordning nu  hade jag tänkt, funderar på att åka till skolan lite innan idag, Ska leta upp en lärare så jag kan få en restgrej av henne också. Isf är de inte mkt rest jag har förutom ogjorda tentor då. Men nån ska jag ta tag även nu i vår, funderar på statistiken, för NEKen skulle vi väl göra lite med i sommar eller vad hade vi sagt Anne?

Har för mig att det var en intressant föreläsning idag, o efter den är det ju dags för hockey. Skoj skoj skoj! Kom iofs på att jag kommer vara vrålhungrig då, får försöka hitta nåt o äta därimellan. För hem hinner jag nog inte...

Förresten vem vet jag kanske är miljonär..

Det kommer lösa sig... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback