Vi fira på balkongen :P

Denna dag blev så mycket bättre än vad jag först trott, sen att jag gjorde av med lite mer pengar än vad jag tänkt. Men ibland får de bli så :P

Blev ju då upphämtad av Hanna o Tommy, målet var Maxi. Väldigt mycket mindre folk än vad jag tänkt. Efter ihandlandet av en del godsaker (Ne nu ljög jag, mest nödvändiga saker..) så kom Hanna med förslaget att köpa med oss sushi o åka hem till dem. Visst tyckte jag, sushi säger man sällan nej till. För att fira nationdagen så köpte vi med oss nationaldagsbakelsen. Denna underbara sammansättning av måltid intogs sedan på Hanna o Tommys balkong, men en ålande Alfons brevid oss. Vilken sötnos han är!

Hanna fick tag på biljett till Omen så hon följde med, vi tog en promenad in till stan där vi träffa Mia. Satt o hängde hemma hos mig, najsigt värre. Träffa Naman o sen var de nära, usch undrade än en gång varför jag utsätter mig för såna saker...

Men jag överlevde, o tyckte faktiskt jag klarade mig riktigt bra. Var inte skrämmande på de sättet att jag var konstant rädd. Tyckte det var en ganska spännande historia, men visst skrek jag lite. fast jag var inte på långa vägar värst.. Det var nog fjortisgänget brevid Hanna. Tyckte synd om henne, för de var riktigt irriterande satt o snacka o hade sig! Men men nöjd med mitt biobesök, nästa film på agendan är väl Silent Hill nu...

Sådär nu har jag tagit reda på stadens stadsvandringar. Den vanliga utgår kl 19 från Filbyterstatyn, kostar 40 kr. Sedan finns det även en medeltida källarvandring, samma tid o pris men på måndagar. Denna vandring går dock bara under juli. Så vilka är på? Vill göra den ganska snart, nästa vecka kanske?

Så jag får jag lite beröm? :P ♥

PS I deserve a big kiss goodnight tonight, gärna ganska snart because I am sleepy...
PS2 Hoppas morgondagen innehåller nåt spännande, men de verkar som de :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback