Vem vet vilka vi kommentera :)

Vilken underbar eftermiddag o kväll jag haft... Hannamys på stan. Promenerade runt på stan o i Trädgårdsföreningen, riktigt god italiensk glass det har i Tropikhuset måste jag säga! Blev lite baklängesmiddag med glassen först o sedan middagen. Men va gör man inte i värmen :)

När kvällen började krypa sig närmare (vilket iofs varken märkes på värmen eller på att de blev mörkare) gick vi till Magnolia, som vi detta laget var väldigt full! God mat, men inte så speciell som jag trodde :( Men mysigt o sitta där, men tror att jag i framtiden mera kommer gå dit om jag vill ta nåt o dricka..

Efter de satte vi oss på en bänk o iaktog kvällstrosande Linköpingsbor. Eller rättare sagt vi iaktog deras skor o gång:) Kanske vi kommenterat just dig idag...

Usch, jag gör fel.. eller det känns fel just nu :( Vet inte varför, kom bara in i en svacka.. Kommer nog kännas bra imorrn igen, men gillar inte avslut som dessa, usch!

Menar ju inte så.. ♥

PS Imorrn ska jag försöka få upp min andra blogg, den jag ska göra själv i webpubliceringskursen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback