Varför utsätter jag mig för detta?

Ojoj, vad har jag gett mig in på? Ska på film ikväll, läskig film, The Omen. Naman ringer o frågar o jag säger ja. Holy, macaroni. Men han har lovat att jag får sitta o gömma mig hur mkt jag vill i hans knä... Jag vill ju se filmen o jag vet att jag efteråt inte är rädd, men de 110 minutrarna som filmen är, då är jag väldigt nervös...

Sitter o väntar på min skjuts till Maxi, aka Hanna o Tommy. De är så snälla som låter mig följa med ibland :) Tack! Måste köpa mig en hårspray, får inte glömma de!! Sen funderar jag på att köpa fiskbullar, vet inte hur de smakar. (Jag vet, jag vet!) Men hittade ett recept på en grej med fiskbullar o det lät gott, iaf om fiskbullar smakar fisk.. Men namnet tyder ju på det i vilket fall:)

Visst ja, nationaldag idag. Hm, okej.. jaa ni, kommer nog inte fira det nånting faktiskt:) Räckte att jag fick ett Trevlig nationaldag av mamma. Haha, lät skumt o vet inte om de uttrycket finns alls.. Men men Heja Sverige eller nåt :) Den gången jag är som mest svensk det är i sportsammanhang :P

Förresten så känner jag mig ganska snygg just nu :D

Ah förresten, Sara, det har mamma kollat upp. Fick det en gång, men sen ska de ha betalt. Men som jag sa till henne Lätt att jag betalar dem de, för o slippa nära döden-upplevelsen! Men hon skulle ringa o klaga lite igen, för dom fönstrena är inte av denna värld :D

Hihi retsticka det är vad du är! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback