Vad är de för dag idag då?

Jaha mina vänner, vad är det för en dag idag då?? :P Får se hur många som kan lista ut de.. Riktigt imponerad att min mamma t ex gjorde de, det trodde jag inte! INte för jag är så inne i de, men alltid skoj o se..

Känns som jag varit vldigt effektiv o duktig idag! Skola o pyssel med tidsanvändingsarbetet. Ska föröska skriva ihop de närmaste dagarna, så är de bara intervjuerna o sedan analys kvar, sen är de 5 första poängen i hamn. Helgen o nästa vecka ska ägnas åt datakurser :) Märker ni att jag inte uppdaterat min blogg, varit ute på msn eller dylikt så betyder de bara att jag blivit arg på min dator för den inte fungerat nr jag försökt lära mig saker o jag slängt den överbord. Då får ni föröska få tag på mig på telefon eller nåt, för då är de kanske dator RIP hihi :) Men ne så farligt ska de väl inte bli...

Kom från träningen för en stund sen, ska vä in i duschen en sväng. Senare ikväll ska jag träffa lite folk för att kolla när de blir lika mellan England o Sverige. För det är mitt tips hehe. Får se vart vi ska kolla in den, men ev på SF även denna gång. Gilla de förra gången så varför byta en trend som verkar fungera? Hm eller trend har de ju inte blivit.. äh you get it :)

Hm midsommar, kanske ska gå nån tipspromenad nu iaf.. Aja, får se. Mamma erböjd nån skoj film o sill.. blä för sill iofs :D

Gah Linda, in i duschen med dig! Du ska träffa de andra om mindre än en timme o du ä hungrig.. Hm eller hungrig är jag inte men jag borde äta.

När ska vi börja skapa traditioner då ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback