Tycker om er!

Jag tycker om så många människor, de betyder så mycket för mig! Vet inte om alla vet om hur mycket de betyder...

Nu är allt inte så grått längre, eller jo vädret men inte mitt humör. Tack Hanna för att du kommer tillbaka o får upp mig ur vardagen:) O Eddie tackar för sin fina oranga kondomgubbe, den fick sig en brottningsmatch sen somna han...

Idag kom man iväg skapligt, lite träning med Elin o Mia. Gööööd va duktiga vi e rååå.... Sen att vår träning inte riktigt låg i klass med en viss LHC-spelare som vi hade brevid oss får vi väl ta haha. Efter lite lunch o dusch blev man upplockad av Hanna o Tommy, nu fick även de se hur trendig jag är med mitt fina hål i marken utanför mig:D

Eftermiddagen o kvällen tillbringades då hos Hanna. Vi pyssla med maten o kollade på skumma program om dejting på MTV. Hm va jobbigt de ska va o dejta då, kan man inte bara tycka de är skoj? Men gah för tår i vissa sandlar! På kvällen kom Anne, Johan o Smilla. trevlig kväll måste jag säga!

Fick en del i vårt projekt klart förresten, verkar inte som de slutar med skilsmässa, skönt de :P

Japp du är faktiskt snäll mot mig :) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback