Oj, var ju inte meningen att göra nån orolig..

Ojoj, vad jag lyckats göra folk oroliga för mig. Får väl be om ursäkt eller nåt hihi.. :) Mamma ringde tom t jobbet för att hon inte fick tag på mig. Hehe hon trodde jag blivit inlagd... O liknande historier finns :P

Var en spännande upplevelse att gå på ultraljud. Skulle byta om till en fin skjorta som jag upptäckte saknade snören där fram.. Hm, var inte jättesugen på att visa brösten för halva stället så vi letade upp en ny fin skjorta, man kände sig riktigt sexig de måste jag säga :P

Själva undersökningen var som ett vanligt ultraljud, smeta ner mig med en massa kladd o körde nån manik över magen.. Man skulle andas olika o de skulle tryckas, kändes som hon möblera om lite i magen faktiskt, inte så skönt!

Efter undersökningen var jag vrålhungrig verkligen, så Hanna o jag gick för att testa frukosten på McDo. Tror jag ätit den en gång innan för många år sedan. Njae måste jag säga, pannpankor är ju alltid gott men mina är nog godare :P Sen var det då jobb som gällde... Så det är där, mina vänner, som jag tilbringat hela min dag. Efter jobbet så gick Naman, Gustaf o jag hem till mig för att hämta med oss Eddie ut för en liten promenad.. Gustaf banga snabbt o drog hemåt, medan Naman o jag gick förbi Bosses o köpte med oss glass. Sedan drog vi tre, Naman, Eddie o jag, till Trädgårdsföreningen för lite soft. Kollade på många ungdomar som denna kväll nog kommer vara gansak fulla... Eddie verkade tycka de va lite skoj att ligga på bänken o kolla på folk, så denna lilla utflykt får jag nog göra om :)

Känns som ett bra startskott på en trevlig helg, en helg i sommaranda. Imorrn ska jag träna o sedan följa med mamma till Mio tror jag.. Softa lite på hennes balkong tror jag :) På kvällen ska jag hem till Hanna för lite grillning, mysigt att sitta på deras stora balkong. Söndagen ska bjuda på picknick, är vinkvällsgänget som ska flytta ut oss i de gröna. Mysigt värre...

Förresten, jag vill spela minigolf! Nån som är  på?

Du gör mig glad :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback