Och dagen då...

Kanske ska berätta om min dag också.

Började ju då sommarkurser idag, eller det är ju bara en som jag behöver åka ut till universitetet för. Resten är på nätet. Genus o Ekonomi, haha vilken blajkurs... Eller den kan väl bli intressant, men jag vet inte vad den kommer ge mig riktigt :) Anne ska försöka fixa examinationsuppgiften de första två veckorna så är de klar sen :P Så kan jag ägna sommaren åt datorer bara... Hehe kommer nog bli sur på den ett antal gånger hehe. Idag satt jag o lyssna på första podradioinslaget, hehe ganska roligt..

Resten av dagen lekte jag med Kashal, var runt på stan lite o käka lite lunch. Najs dag! O varm det var den... Är den fortfarande, min lägenhet är väldigt varm...

Är du min sötnos då? Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Moomin

Anne ska försöka fixa examinationsuppgiften...o exakt var kommer du in i bilden då???

2006-06-13 @ 08:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback