Nån som vill ha honom?

Eddie har sämre sovvanor än mig, inatt var han vaken o busade heeela natten. Mycket irriterande när jag inte ville något annat än o sova, har man väl somnat så är de lugnt. Då somnar han också, men när man är vaken så springer o hoppar han... Efter alla nattäventyr så har han sovit i stort sätt hela dagen, inte jättebra eftersom han kommer vara vaken inatt igen.. Hm kanske får ta en liten promenad eller nåt med honom, hm när Hanna kommer förbi kanske:)

Ikväll kommer Hanna då, kolla lite Stephen King o baka! Får se till att diska innan hon kommer så man får plats. Åh vilken trevlig kväll!

I helgen funderar jag på att hänga hos mamma, är lite sugen på att hinna läsa o bara koppla av o då är faktiskt hemma hos mamma den bästa platsen. Hela helgen kommer jag verkligen inte palla, men kanske fredag-lördag iaf.. Ev till söndag, men jag brukar blir för rastlös. Kan bli skoj för Eddie att komma ut p lite äventyr också :) Hm undra vart de lilla monstret är just nu, sover i sin bur. Hm hans bur har ju blivit stället nr 1 just nu, inte varit speciellt intresserad av den under hela hans levnad men nu är den poppis. Verkade som den blev mycket skönare när man tagit ut madrassen o handduken som låg däri.

Nej ska man fixa iordning lite innan Hanna kommer, är hungrig också.. Min lunch var inte så mättande liksom...

Förresten nån som vill ha en katt? För jag är trött på honom just nu!!

Hm negativ man kan vara... jaa du! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback