Nån som tänker på samma sak ;)

Sommar o sol även idag, o skola även idag... Tyckte föreläsningen idag var lite spännande, vi diskuterade familjebildning. Men då ur ett ekonomiskt synsätt. Hihi så jag ska inte skaffa familj för att jag är kär, utan för att den personen passar in i teorin. O är det mest ekonomiskt att jag blir hemmafru så skiter jag i alternativkostanderna hihi.. Nee du!

Denna låt (+ Zlatanlåten då) kommer jag alltid tänka på helgens kryssning.. Nån som håller med?

http://www.youtube.com/watch?v=RYQUsp-jxDQ&search=boten%20anna

Ikväll ska Hanna o jag njuta av sommarvärmen på en uteservering, Magnolia kanske. Lite lyx ska de bli!

När ska vi lyxa ihop då? Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att få se videon! Håller med om att denna alltid kommer påminna mej om kryssningen=)

2006-06-13 @ 20:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback