Min natt var som en film!

Ojoj, inatt så skapade jag en hel film i mina drömmar. Var en katastrof film, läskig värre med hus som rasade o folk som blev instängda. De flesta som finns i min omgivning var med, värsta var att alla såg jag inte. Vissa satt instängda eller var försvunna. En del av drömmen handla om hur jag o ett par personer till kämpade att ta oss ut ur de rasade husmassorna, vi hade befunnit oss på ett köpcentrum, garaget, som rasade. Var ingen naturkatastrof utan en olycka som spred sig. Mycket vatten som forsade fram o mycket betong som stängde in oss... När jag vakna blev jag lite sur, var som en bra film som jag såg som jag missade slutet av!

Sista föreläsningen idag, ganska intressant faktiskt. Handlade om tidanvändning. Vad tycker ni, är tid pengar? Njae inte så säkert va?!? :)

Jaa ni nu ska jag iaf använda min tid för att gå ner o träffa Lollo, ta en fika innan jag ska träffa Hanna för lite stadsvandning. Najs dag, de måste ni hålla med om! Imorrn får jag vara duktigare o ta tag i städning o så...

Ojoj stackars Mexico, brände en straff o där blev de rött kort.. Verkar lite kört:..

Nej nej, fikatajm!

Idag är de imorgon, puss puss <3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback