Linda vara trendy...

Får börja med o berätta hur trendig jag är.. Nu har även jag fått ett hål utanför mitt hus:) De verkar ju gräva upp hål i halva Lkpg (Drottninggatan, Trädgårdstorget, Drottningbron osv..) o självklart hänger även min gata med i trenden :) Vi har även asfalterat om, de gjordes tidigt en morgon vid 7-8 när jag hellre velat sova, men vad gör man inte för att vara trendig?

Idag har inte kännts som en söndag, men det är väl lite så när man är "ledig". Åkte o träna med mamma, gillar faktiskt o träna med mamma. Hon är inte så dum nere i gymmet... Ska bli intressant o se henne köra core nu i veckan hehe.

Efter träningen svängde jag förbi jobbet en sväng, jobbar så sällan nu att folk börjar sakna mig. Hihi, aja de får träffa mig på min fritid för jag haringa planer på att vilja jobba, jag e fåfäng o tycker mina naglar blivit för fina haha :D

Kvällen spenderades hemma hos Lina o Richard, eller rättare sagt i deras trädgård. Även Elin o Fredrik var där, o vi grilla. Mums filibaba säger jag bara! Lina du är en så duktig värdinna...

Väl hemma igen blev det att glo lite på en vit boll o lite röda kort ;) Hann även med en film, denna söndag blev jag inte lika arg.. Men jag håller med Lina, helt okej!

Hihi vi ska nog snacka om saken ;) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback