Kryssningen i lite bilder..

Sådär nu kommer lite utlovade bild från kryssningen, finns betydlig flera.. Hihi vissa bättre än andra :) O vissa med fullare människor på än andra, japp o en o annan bakis min också!

1 Hanna, Anne o Johan dagen efter... Riktigt fräscha för att vara dagen efter faktiskt :P
2. Jimmy, Hanna o Anna under "förfesten" vissa med lite mer alkohol i blodet än andra :)
3. Jag, Lina o Lina i väntan på terminalen
4. Jag o pringles :P
5. Jag o Lina i vår hytt, redo för fest :)


     
                1                                  2                               3                                  4

Kryssning 1
                                                                5
Som Hanna skrev, kryssning snart igen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback