Köpte faktiskt inga skor!!

Fredag, friday, vendredi, perjantain... Japp det är det idag!

Idag gick jag då än en gång omkring i min fina gula t-shirt på jobbet. Lugna dagen så jag gick hem tidigare, fanns ju inget o göra så jag fick sluta tidigare. Gick runt på stan o kolla lite, köpte inget! Förutom resehårspray, min andra är så stor o klumpig. Så nej, jag köpte inga skor... Bestämde mig för att jag nog ska hoppa kinaskorna o istället beställa ett par sandaler från ASOS. Men det blir nästa vecka när jag fått in CSN på kontot. Kanske har ändrat mig då :)

Vädret kan man ju inte klaga på, gillar att gå omkring i kjol :P

När jag var runt på stan så insåg jag ju jobbiga vissa ungar är.. Hm iofs så tror jag mycket har o göra med uppfostran, är ungen van vid att få allt de pekar på så förstår jag att den skriker som en stucken gris när den inte får de. Är ju likadant med djur också, sen så kan man inte alltid veta vad som försiggår i huvet på ett djur eller ett litet barn :D

Oj, nu kom jag på att jag visst köpte något. Nya solglasögon, mina gick ju sönder igår *snyft*. O utan solglasögon klarar jag mig inte, hittade ett par på Etos för 300 men gick vidare o hittade ett par som jag gilade lika mycket på Lindex för ynka 90 kronor. Vilka tror ni det blev? Känner mig fin i mina nya solbrillor, s nu får de se till att vara lite sol ett par dagar till så man får använda dem. Men ryktet säger ju att de ska bli de.

Kvällen hade lite erbjudanden, som att sitta o dricka några öl på 55an.. After work typ. Men jag kände inte riktigt för de. Hanna o jag snacka lite om att hon skulle komma förbi så vi kunde laga lite mat o kolla tv, men sen orka vi inte :) Vi kommer ju få umgås en del i helgen så vi klarar oss nog hihi. Ska se till o försöka packa o så ikväll, iaf så jag vet vad jag vill ha med mig. Har tvättstuga imorgonbitti om det blir nån panik:)

Imorgon åker vi då äntligen, ska bli riktigt skönt. Sitta ute på däck o ta sig en drink o äta mumsigt (hm o prova ål?! ;) ). Vi åker ju inte förrän på eftermiddagen imorrn, ganska skönt de.. Men Hanna o jag ska nog upp till Lina en sväng innan, hon skulle hjälpa mig med mitt hår o jag henne med hennes. Alltid skoj o få känna sig lite extra fin när man ska åka iväg.

Kommer sakna mig? Yttepytte iaf va? Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback