Jag vill jag vill jag vill...

Nu har han gjort det igen.. eller rättare sagt en äldre syn dhar kommit ifatt oss. Har faktiskt lyckats skydda min fina nätverkskabel riktigt bra, men en gång fick han för sig o gnagde lite dock inte så farligt. Men idag råkade jag nog själv dra i sladden så att två utav minisladdarna gick av, inte så bra. För då ville inte internet vara med mera på min dator. Men van som jag blivit så fixade jag ihop sladdarna så vi får väl se hur länge de håller :) Men imorrn blir det allt att införskaffa en ny, skönt att ha en på lager när den gamla ger vika liksom :P

Ska ner på stan o gå i lite affärer iaf, så två flugor i en smäll liksom...

Idag har varit en helt okej dag. Intervjun gick bra o Elin verkar ganska normal hehe... Mannen som jag skulle släppa in kom aldrig. Så de kan ju räkna med att de får ett surt samtal från min mamma, måste säga att när det kommer till sådana här situationer kan min mamma vara riktigt bitchig. När nån annan gjort fel då säger hon verkligen till.. Hm kanske där jag fått mitt beteende ifrån haha.

Blev träning idag iaf trots att jag sagt att jag skulle ta vilodag, mamma ville testa core. Hm tror inte hon kommer gå på fler corepass på ett tag, hon ger upp lite för lätt tror jag. Men bra att hon testar, o så länge hon fortsätter träna ute i gymmet så är de ju lugnt :) Gooooooo mom!

Sen blev de att ta en snabbdusch o snabbt iväg. Hade tänkt o hinna med en matpaus innan bion. Sen blev de snack om vi skulle gå på sena istället o spela minigolf, men tillslut så gick iaf Jimmy, Kashal o jag på tidiga bion. Jimmy höll på o somna o Kashal tyckte inte den va så bra... Jag gilla den skarpt! Man blev verkligen sugen på att spela spelet. Visst tyckte jag den emellanåt var lite läskig (men det är det väl ingen som blev förvånad av hehe) men spännande. Ska nog faktiskt ta o köpa mig spelet! Borde man ju kunna få ganska billigt, hm Jimmy sa nåt om en box.. Hm nätet kanske man kan få tag på de,, Värt en undersökning!

Gah jag har ont i magen, har kanske överansträngt den lite eller nåt..

Hm okej, om du ska ta de gejerna.. men jag ska godkänna dom :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback