Jag har frossat idag :P

Oj idag har jag verkligen frossat i god mat... Jag medger att jag ägnar  mig åt synder var o varannan dag hihi..

Första frosseriet kom vid lunch. Anne o jag beslutade oss för att promenera in till stan efter föreläsningen o äta på Ming. Fick med oss Mia o Hanna också. Vi satt där o avnjöt god mat o trevliga samtal. Synd bara att de bytt ut min favvorätt på bufféen till nåt jag inte kan äta :( Hoppas den snart kommer tillbaka. Iofs kommer detta byte nog inte minska min förtjustning att luncha på Ming...

Det andra frosseriet kom på kvällen. Hade lovat mamsen att bjuda på restaurang. Hon valde Istanbul. Jag åt grillspett o det var sååå gott! O mätt blev jag.. En restaurang jag verkligen kan rekommendera!!

Vad har dagen annars bestått av? Hm jaa skola på morgonen o träning på eftermiddagen...

Kanske ska göra ett litet inlägg om min examinationsuppgift i Genus o ekonomi-kursen. Man kan pga andra inlägg fått för sig att jag ska låta Anne skriva det själv, men nej nej.. Ett litet och jag hade råkat ramlat bort :D (Hihi hoppas Anne går på detta så jag kan få henne o göra hela arbetet själv, nu tror hon iaf att jag ska hjälpa till... var ju lite klantigt o råka avslöja min plan här ;) )

Idag har annars varit en dag med väldigt mycket "politik"snack, som fildelning, föräldraledighet, vem som tar ansvar i hemmet osv. Gillar sån samtal :)

Jag lovar att tänka efter, men tänk på att jag menar de positivt ju... Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback