Jag fakta!

Hittade denna på Hillevis blogg... Hoppas hon inte misstycker att jag "lånar" den lite :P

VAD HETER DU? Linda

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Hm räknas underbyxorna? Isf svart :)

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?? Tvn är på i bakgrunden så jag får väl säga den

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?? Räknas igår som tisdagskvällen? Eller ska jag beskriva måndagen? Aja båda tillbringades att äta ute :P

VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Är fortfarande mätt efter maten på Istanbul, så jag har inte ätit nåt sen dess

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Lite skönare sen jag smygöppna ett fönster :)

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
En väldigt trevlig person som jag gillar att prata med, synd att han blev lite sömning på slutet ;)

DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Håret tror jag... O hela stilen hos personen.

HUR MÅR DU IDAG?? Hur bra som helst!!!!

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Mjölk (i olika former), iste o cola :P

FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?  Rosa pantern

FAVORIT SPORT? Hockey!

HÅRFÄRG? Lila, men egentligen blod :) ... eller blond kanske ;)

ÖGONFÄRG? Blåa

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?? Oj, de är ju underbara både och... Fast nedgången kanske för då är man oftare vaken ;)

SYSKON ?? Jupps, en systeryster i Sthlm o en broschan i Madrid

FAVORIT MÅNAD?? Oj, måste man ha en sådan också?

SENASTE FILMEN DU SÅG?? På bio var det The Omen, på tvn var de väl nån halvdålig B-film häromdagen.. Dont remember..

FAVORIT DAG PÅ VECKAN?? Tror lördagen, hänger med från man var liten

FAVORITHOBBY?? Finns ju många, de flesta är väl ganska typiskt svensson..

ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?? Hihi nej blygheten står nån annan för i detta fall ;)

FAVORIT LÅT?? Olika från dag till dag, lyssna på vilken jag har på hjärnan för tillfället så har du svaret ;)

SOMMAR ELLER VINTER ?? Oj, kan inte välja...

KRAMAR ELLER KYSSAR?? Beror väl på vem den andre är... Men det är mums med båda :P

FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS? Måste nog säga förhållande..

CHOKLAD ELLER VANILJ?? Handlar de om sås så säger jag vanilj!

VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER??? Olika beror på vilket humör jag är på...

HUR SER DIN MUSMATTA UT?? Har ingen, men jag vet att många tycker jag ska skaffa de..

FAVORITSPEL??
Finns många brädspel som är riktigt skoj, TP är ju alltid en klassiker.. Ser man till PS2 så är ju Project Zero ett hm läskigt spel, Men Larry funkar ju alltid ;)

KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Vill man kunna de? Varför?

SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Ja för de mesta iaf, men inte alltid man känner det tyvärr..

VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Skolan på förmiddagen, träna på eftermiddagen o förhoppningsvis se Paraguay få stryk på kvällen :P

Söta du! ♥

Kommentarer
Postat av: Moomin

Jasså din riktiga hårfärg e blod...spännande, har aldrig tänkt på det, tycker mig ibland se lite ljust hår skymta fram i utväxten men blodrött..visste jag inte!

2006-06-15 @ 08:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback