Ja vad tror ni de handlar om?

Jahapps, nån som kan gissa vad detta inlägg kommer handla om? Hm snö? Eller kanske grodor? Hm ne jag är orginell, jag väljer fotboll o då Sverige-Englands matchen :P

Hade dejt nere på stan med Hanna, Tommy, Mia o Fredrik. Frågan nu var ju bara var vi skulle hänga o se matchen. Sangria var målet, väldigt mkt folk o inga sittplatser, Steves, njae obekvämt o ingen stämning, O'Learys FULLT! Gick förbi Platå o fick tips av en servitris att ett bord snart skulle bli ledigt, stod snällt o vänta. Kändes inte så snällt att stå o hänga över ett bord där nån satt o åt. Så snart han reser på sig så går Hanna fram, vad händer? Några idioter bara tar bordet o sätter sig där, de hade innan suttit vid bordet ett snäpp längre bort. Elakt, men tji fick dem.. för när vi stod o va som argast o önskade att man varit mera osvensk o skällt ut dem så blev det perfekta bordet ledigt. Så vi satt perfekt framför projektorn!

Mohahaha där fick ni idioter :D

Så allt kändes bra, men va nu.. Det börjar knastra o ha sig om projektorn, nervöst! En person som inte riktigt såg så hemma ut på tekniska prylar började pula där, som dock var en väldigt trevlig person, men men i vilket fall projektorn o ljudet fixade sig:)

Att sen hamna brevid en tjejgäng som var väldigt engagerad i fotboll, men som kanske inte hade sån koll o som då bara älskade ChIIIIIIIIIIppen o KIIIIIIIIIIIIIm... De stora I:na betyder att dessa skreks i falsett:) O ne, de kan inte bli straff överallt bara för att en tackling är fulare än andra ;) Aja en skoj match, kändes betydligt bättre i andra måste jag iofs erkänna. Men hela min kropp är slut, har en tendens att sitta o spänna hela kroppen under matcher...

Måste säga att jag haft en så härlig kväll, härligt gäng jag hängt med! Mia o Hanna, ni har faktiskt hittat riktiga trevliga o vettiga pojkvänner :)

Nu blir de spännande på lördag :P

Tack för så mycket! Puss ♥

Ps japp snart hamnar jag på tjuvlyssnat :)
Ps2 får se vart bilderna hamnar, vi hade en fotograf upp i näsborrarna på oss typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback