Inte som planerat, men najs..

Min midsommar blev ju inte riktigt som jag då tillslut planerade. Hade varit riktigt roligt att spendera den med Lina, Fredrik, Richard o Elin plus ett gäng till då :) Tipspromenad o sånt jag gillar :P Iofs så slapp jag ju vara bakis som de andra verakde vara idag hihi..

Själv tog jag det bara lugnt hemma hos mamma. Är ju inte så att jag så dåligt, är mera att jag har så svårt att äta o sen mår jag oftast inte bra efter de. Iofs har jag blivit väldigt bra på att ignorera att jag inte mår bra :) Men jag fick iaf i mig färskpotatis, gräddfil o jordgubbar. Guess what jag åt tom en minibit av sill, iofs var de i senapsgojs o jag gillar ju inte senap så...

Kvällen ägnades åt fotboll o film, så jag är nöjd med min midsommar trots att den inte blev som jag tänkt...

Idag softa jag hemma hos mamma, Eddie fick ligga o slappa på balkongen medan mamma o jag ägnade oss åt det pyssliga med att passa ihop flyg, tåg, bussar o båtar... Men nu är Finlandsresan iaf beställd!

Sen var det då äntligen dags för matchen, matchen som svenska folket sett fram emot i dagar.. Jag åkte hem till Elin o Fredrik för att kolla på den, Richard o Lina var redan där.. nog talat om den!  Efter den drog vi ner till Kungsbergshallen o kicka lite boll.. Hehe eller låg på en filt o snacka skit, välj själv :) Trevlig kväll med trevligt folk :P

Inte orolig va? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback