Idag har jag glott :D

Ojoj, Inte bra för ens nerver med sådana här matcher ju! Jag gillar spänning, men då ska vi gärna leda med 5-0 ;) Riktig skoj kväll, Hanna, Mia, Lina, Jimmy o jag intog biografen. Riktig bra stämning måste jag säga.. Väldigt skoj att se det med fler människor på en riktigt stor duk! Får ni chansen tycker jag absolut att ni ska ta den.. O helst om ni får två söta ofotbollsfanatiker som Lina o Hanna brevid sig, som först måste konstatera att de efter paus ju faktiskt bytt mål :) Hihi, ni var för söta! Men vi kan nog göra fotbollsfans av er.. Ni gilla ju denna match :) O jag hörde tom Hanna mumla nåt om att hon kanske skulle gå på hockey nån gång.. :P

Annars har jag varit ute i stort sätt hela dagen. Efter föreläsningen promenera Anne o jag in till stan där vi köpte oss varsin sallad på Lucullus innan vi satte oss i Trädgårdsföreningen. Härligt att bara kolla på folk o njuta av sommaren. Gick till Bosses o köpte glass, slog oss ner på Stora torget o kollade på ännu mera folk :)

Gick hem en sväng o höll på o somna, gick sen ner för att möta Naman. Han vill äta glass. Jag hade inget sug, så jag glodde på när han åt glass :) Vi satte oss vid Filbyterstatyn, gissa vad vi gjorde?! Jupp, glodde på folk...

Sen var det dags för middagsdejt med the girls. Satt o åt kycklingspett på Steve's, inte fy skam... Hm nu har jag ätit ute hela veckan typ. Hihi kanske får se till o laga nåt hemma imorrn. Men då jobbar jag iofs så då äter jag på jobbet..

Gah är lite nervös inför imorgondagens morgon... Vet att det är bra att jag röntgas, men samtidigt så är jag inte jätteförtjust i att gå till läkare. För då får jag reda på om de är nåt fel på mig.. Sen tror jag att jag fått lite mer skräck för de senaste året. Sedan jag var där för o få medicin o han tror att jag har nåt helt annat så jag får gå o fundera om jag har de en hel vecka, innan han säger att de hade jag inte... Men gah, jag erkänner är nervös.. Hm tur att Hanna ska med, annars kanske jag skulle "råkat" glömma de :P

Så nu ska jag dit imorrn, behöver du inte oroa dig mera... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback