Hehe det finns tydligen regler på när man får tillfredställa sig själv :D

Jahapps, en dag i solens tecken. Synd bara att jag jobbat hela dagen så jag inte sett så mycket av solen. Men efter jobbet tog jag på mig mina fina gröna Pumashorts + flip-flops o gick en liten promenad. Var nere på ICA o panta lite flaskor, jag är ju ganska bra på att samla på mig dem o sen inte orka gå o panta dem:D

Så, jobbade då idag. Hade en sån fiin (hm) fotbollströja på mig idag, yellow my favorite colour.. not! Lite jobbigt de där med ljusa tröjor, har ju sällan de så ljusa BHar finns inte riktigt i min garderob. Hihi fint med svart under gult ju :P Å sen fina siffran 69 på ryggen... Hihi det gjorde ju inte saken bättre med de nya korgunderläggen. Första meningarna där. Kom in o kolla vetja o tolka de precis hur du vill :D

Inatt hade jag en ytterst intressant dröm. Handlade om en viss person, vi kan kalla honom Mr X. Jag o Mr X var ute på landet. Dagen innan hade jag lagat mat, pannkakor, så idag var de dags för Mr X att laga mat. Han lagade nåt gott som vi satt o åt på (minns ej vad). Jag upptäcker att han även gjort pannkakor. Tyckte såklart det var lite lustigt eftersom jag gjort det dagen innan, men kommer sedan på skälet... Han hade ju varit tvungen att göra pannkakor för att få läsa sexnoveller o då kunna runka.. Haha jag vet, weird dröm! undra om de är så i verkligheten? Måste ni göra pannkakor för att få tillfredställa er själva grabbar? ;)

Vilken härlig helg det ska bli! Vädret sägs bli super o alla ser fram emot den.. Har snackat me alla om det utom Hanna, men hon va lite upptagen. Får ta planerna med henne imorgon:)

Vad gööööör du? Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback