Genast mycket bättre...

Godmorgon! O vilken härlig morgon sen:)

Jag säger ju det att bara det är lite sol ute o inte grått så blir jag på betydligt bättre humör! Inatt sov min lille krabat som en stock också, hehe jag var ju lite elak mot honom på kvällen så han fick inte sova då trots att han var tröttare än tröttast, men jag ville inte ha en natt av bus till!

Vaknade av mig själv i morse o gick upp på en gång, fixade mig iordningen o gick ner till ICA, köpte mig lite färskt bröd o yoghurt, lyxfrukost med andra ord :P Mumma! När jag satt där o åt min baguette så börja jag tänka tillbaka till Frankrike. Anne o jag försökte, på söndagar, att ha som tradition att gå ner till bageriet o köpa baguette o croissanter. Denna lyxfrukost intogs på vår balkong i solen, det var tider de... Kan sakna dem ibland faktiskt!

Igår var en riktigt bra kväll, Hanna kom ju på besök. Tommy tittade upp en sväng för att kolla på Eddie, han har ju inte sett honom sedan han var liten unge. Hihi han fick sig nog en liten shock över hur stor han blivit... Men Eddie var nöjd, en ny filur som lekte med honom:) Hanna o jag lagade mat, faktiskt lyxmat (Okej, hur många gånger kan man använda ordet lyx i detta inlägg är dagens tävling...). Vi köpte färska kycklingfiléer (det är faktiskt riktigt lyx), klyftpotatis o till det en sweet chilisås, dubbelmumma! Typ orgasmmat kan man säga...

Idag ska det jobbas lite, är så sällan jag jobbar så det blir ävl okej... Sen ska jag till mamma, ska nog ägna kvällen åt att läsa lite tänkte jag. Har lovat mamma att tvätta hennes fönster, japp jag är en snäll dotter.. Hm eller så är det att jag är längre än henne o kommer åt de enorma fönstrena bättre, vad vet jag ;)

Ja serien Hanna o jag kollar igenom, Riket. Skum serie. O tror ni inte jag hittade deras "officiella" hemsida, som de manipulerat med så klart. Så det dyker upp mystiska saker o sånt på den... Scary! Nåt annat som är scary är ju som du skrivit Hanna, Silent Hill... Jo, jag har ju en tendens att lyckas skrämma folk när jag kollar på läskig film :) Så vi får ha som mål att lyckas skrämma Jimmy The Stoneface :)

Du lyckades inte :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback