Fick bli extra pulver istället!

Idag har mitt humör varit som vädret, grått. Hade ingen ork alls efter träningen (tur att den var på förmiddagen annars vet jag inte om jag orkat!!). Efter den hade jag många planer på vad jag skulle gjort men ne, luften bara försvann så jag har spenderat dagen framför tvn o diverse böcker... Min plan om bibblan gick upp i intet o pluggeriet likaså. Aja ingen panik, men imorrn ska jag göra ett nytt försök :)

Annars har ju dagen innehållit fotboll.. Man måste väl ändå tycka lite synd om Australien, att åka på förlusten i sista minuten typ. Men c'est la vie, some loose some win. Får se hur de blir i denna match som pågår nu...

Idag upptäckte jag en grej som jag verkligen aldrig funderat på, o aldrig trott att det existerade. Jag köpte mig riktigt vitt rostbröd, äter de typ aldrig föredrar mörkt bröd med gryn i. Men iaf jag köpte de o skulle mumsa röstbröd o oboy, finns det nåt onyttigare hehe? O det var usch, toastbrödet var ju inte alls gott! Jag trodde att typ rostbröd smakade likadant, iaf den vita varianten. Liten skillnand men inte såhär.. Ne de var ingen höjdare! Ne fick bli en dubbeloboy med extra pulver istället :P

Andra saker jag tänkt på senaste tiden:

* Varför vissa fotgängare tror att de äger marken de går på. Sorry folks men är de cykelbana så kan ni inte bli förvånade om de kommer en cykel!
* Kom igår på att jag har ett konstigt beteende när jag diskar, bestiken. Jag måste typ ställa dem sorterade i stället annars känns det inte bra.
* Jag har en besatthet av att träna mina triceps

Ibland kanske jag tänker för mycket.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback