Fanns det när vi var unga?? Nån som vet?

Dagen nästan över... Har liksom bara glidit förbi, känns konstigt. Tror det är för att i almanackan står det måndag, men folket gör det till en lördag. Eller nej, det känns som typ juli under semestermåndaerna, lugnt men ändå folk som inte är där normalt :)

Var o klippte o färga mig i morse. Gick in o sa att jag vill ha brunt med ljusare slingor i. Klara jag de? Nej, kunde inte hålla mig så det blev lila med ljusare partier i :P Jag är nöjd! Hade planer på att fixa lite bankärenden, ja ni vet den där försäkringsåterbäringen man fick. Men jag kolla in o vände, sorry men 71 spänn är inte så viktigt att jag tillbringar en timme inne på banken... Det får vänta! Onsdag kanske man kan göra et försök igen för då jobbar ju de flesta..

Kom hem en sväng o var hur trött som helst, var nära på att somna sittandes men när man precis ligger mellan vaken o sömn vad händer då? Jo det sabla larmet går av. Måste ha en av ljudstationerna precis utanför mitt fönster för de låter så in i PIIIIIP. Eddie låg o kolla fram från under sängen o undra vad som hände... Hur kommer det sig att fast man vet att den ska vara så blir man lika förvånad varje gång??? Jag har funderat på de där larmet, det har alltid funnits va? Eller iaf senaste åren? För jag har inget minne av att de tjöt när jag var barn.. Nån annan som har nåt minne från den tiden o kan säga om de visst lät då?

Drog förbi jobbet o hämta Naman o sen trog vi till WC. Träffa Elin där med. Men oj vad jagvar omotiverad idag! Men men, släpa mig igenom en stund på cykel o sedan gångban o sen ett corepass på de... Gah min mage! Hihi på vägen hemåt så skulle Naman kolla in i ett skyltfönster, men han missa att fönstret var närmare än vad han trodde o bang, han fick ont :P  Sånt är skoj när de händer andra!! Jag vet jag är ond ;)

Sitter o väntar på att riset ska koka klart, jobbigt med ris att de ska koka i 25 min! Makaroner går på 5 liksom... Sen blir det nog tvsoffan (hm tv soffan? Hänger väl jämt i denna soffa, pluggar, datorn, äter.. I love my sofa :P) Synd bara att tvtablån bjuder på nada, utbudet suger kamelrunk ikväll! CSI iaf...

Får jag hem min sötnos ikväll då ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback