Ett axplock, men det kommer mera :P

Har haft en underbar helg, skriver mer om den imorgon..

Men vissa saker måste nämnas redan nu!

1. I love you, ich liebe dich Zlatan Ibrahimovic... Denna låt har jag gått o sjungit på hela resan, vet att jag varit irriterande hihi. Men bäst var när vi precis ska gå av o ett gäng killar stämmer upp i denna sång o får med en del o sjunga med! Pricken över I:et för mitt ena uppdrag

2. När hela gänget sitter o Sports Bar o leker med bluetooth. Anna hittar en okänd o skickar över en liten fin gubbe.. Plötsligt ser man en kille ställa sig upp kolla på mobilen o säga Men va faan o börjar kolla sig runt omkring... *fniss*

3. Hanna som tror att tax freen endast består av den lilla lilla butiken utanför Buffet, ser lite förvirrad ut... Ser liksom ganska besviken ut att det inte finns mera :)

4. Hanna igen, ligger o klagar på Jimmy att han verkligen inte får snarka. För snarkar han så kommer hon slänga ut honom. Jimmy somnar först o börjar sovsnusa lite. Hanna anar oråd o säger till mig att börjar han snarka så slänger hon en vattenflaska i huvet på honom. Jag lugnar ner henne lite o säger att OM han börjar snarka så kanske hon kan stänka lite vatten på honom på sin höjd... Ett par minuter senare somnar Hanna då, o vad händer? Jo hon börjar snarka, o det högt till på köpet. Hihi, vilken tur att jag inte är lika aggresiv o slängde en flaska ;)

Nej, nu måste jag sova lite.. Skola imorrn! O igår natt så gick jag väl o la mig vid 5.30 o vakna vid 10.18 (eller vad vi nu enades om ;) )

Aaa bra att du sakna mig PUSS ♥

PS Finns en massa bilder från helgen, ska lägga in några så snart jag har några

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback