En väldigt virrig, men beläst, gammal man!

Idag var jag väldigt sugen på att gå till bibblan. Tyvärr rann tiden iväg så jag får ta de imorrn, men då ska jag se till att hinna dit! Gillar bibliotek, kan faktistk gå omkring där o strosa väldigt väldigt länge, så kanske bäst att jag går själv :)

Stadsvandringen var intressant, tyvärr var guiden otroligt virrig. Han kunde nog väldigt mycket om historia o olika histrier, vara bara de att hans svävade iväg o tappade tråden för ofta för att man skulle hänga med hela tiden. Men lite lärde jag mig allt, eller visste ni att Storgatan var E4an fram till 60-talet?

Gah ska man bestämma sig om midsommar kanske, vet liksom inte..

Att leta flygbiljetter är svårt, tänker man att man kan gå in på de sidorna som ska jämföra o hitta den billigaste. BULL! Den hittar flyg, men när jag sen går in på flygbolagen så hittar jag billigare... Suck.. Dumma är att jag ska åka när de är som dyrast :( En vecka senare o priserna går ner med flera hundra. Men men har lovat att komma då så... Får se hur hemresan blir, mamma tyckte vi kunde åka båt men det är nog billigare men flyg, får snacka med henne.

Första dagen på länge jag har sovmorgon, Naman sa iofs att han skulle ringa o väcka mig. Men de tyckte jag lät elakt eftersom vi inte skulle träffas förrän senare i vilket fall så... Hoppas han håller sig o inte ringer i väcker mig!

Aj mitt huvud gör ont...

Känns länge iaf... kanske är dumt, men de känns så! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback