En sån sommardag!

Lördag idag då :) O sockernivån är rätt, trots att jag inte fått nåt lördagsgodis :(

Började dagen med att träna pump, mamma o Mia hade jag som träningsbuddies. Mamsen skulle ju då för första gången följa med på ett pass. Hihi måste säga att hon såg väldigt rolig ut, tekniken hade hon ju inte riktigt fått in. Iofs förstår jag de när det är första gången, o jag måste säga att intruktören inte var den bästa på att visa hur det skulle se ut. Aja, jag e stolt över mamsen :)

Dagen var jag på Mio, fina möbler. En del vill jag ha när jag blir stor o har en riktig bostad :)

På kvällen åkte jag o Mia hem till Hanna. Grilling på balkongen, så trevlig! Frågan är om man kan misslyckas om man har sweet chili i maten? I vilket fall en mycket trevlig kväll, kolla på utsikten, solen som gick ner och en o annan spindel :P

Så denna dag har varit riktigt somrig, promenad, pastasallad, grillning, solndegång o balkong...

Blä för vissa tankar... :( Skiter i det totalt tror jag!

Sötnos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback