Det kommer mera..

Dagen:

* vakna av att mamma sa att det var frukost
* gick o träna med mia o elin
* fixa mig iordningenför en dag på stan med mamma, där handlades det träningskläder, åts på Hamlet o sen en Bosses glass på det

Kvällen:

Hade sagt sen gammalt at tjag skulle gå på Filbytergallerians jobbfest. Lollo o jag blev ju dom som showa up, förutom Kostas då.. Hm så efter en flaska vin, några cider, några öl, en mellan fest, en uteservering o en del dans på Re-Mix så är man litelullig o trött...

Hm riktigt elakt av Kashal o Ninni o lägga äcklig gurka o feffisar på min burgare.. buhu :( O så glömde de osten, inget bra betyg :) Tur att jag gillar de iaf..

Jag saknar ju dig! Puss!!!!!! Får jag någon tillbaka? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback