Det är faktiskt humor :D

Nu är jag som Sanna skulle sagt, at Moms mansion. Inte gjort speciellt mycket, ätit sushi o kollat på tv. Vi hade iallafall tur med vädret påminn mig att aldrig försöka mig på en sån semester. iofs har jag svårt för att man måste göra massa saker bara för att man är ledig. Bara vara o ta det som de kommer, nån som hört talas om de? Inte pappan i filmen iaf :D Sen satt vi o kolla på fotboll...

Jobba idag, gosh varvorna kom typ 5 timmar för sent. Liksom lite pinsamt när man kläcker att tomaterna tyvärr är slut. Men det var ju inte vårat fel o när man förklara att vi inte fått vår leverans så var alla väldigt förstående. Ah, måste ju berätta om de fina tröjorna som ska komma till VM. Vi ska ju, som alla andra ställen, ha ett VM-mål. Till den kampanjen kommer ett sätt nya tröjor, som ska göra reklam för menyn men samtidigt se ut som fotbollstöjor. Så numret på ryggen är priset på menyn, lite jobbigt att mealet kostar 69 :D Hm nån som kommer uppmärksamma detta en lördagsnatt? Nääää ;) Humor ju! Som nya jeansmodellen på HM, haha humor :D

Imorrn, lördag. Träna på morgonen med Mia o Elin o på kvällen ska jag äta ostar. Har lovat att dyka upp på Filbytergallerians personalfest. Är sällan vi umgås med folket där, men de är ju egentligen nära kollegor eftersom vi är i samma hus. Aja, kan bli trevligt.. Kan leka o snacka humor med Karl om inte annat haha!

Okej nu är jag ju här.. men ingen du *buhu* ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Joho, jag åkte från Rinna kl 16.03 och svängde förbi Mjölby och tankade (fick inte upp tanklocket och var tvungen att fråga en snygg kille om hjälp..) sen så parkerade jag på Sparparkeringen runt kl 16.40 å så upp till Mary och ner på stan, vi intog en Bosseglass i Domkyrkoparken men pga av vår strama budget blev det en kväll på östgötagatan - haha! Så det så! Vem var din säkra källa då..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback