Beslutet satt långt inne...

Oj vad jag softade idag, råka softa lite för länge så jag hann inte till bibblan :( Aja ingen bråttska har ju hela dagarna fria nu...

Åkte ut till Tornby med Lina. Så trevligt, timmarna gick så fort. Tror Lina o jag är bra på att shoppa ihop, vi är ärliga men uppmuntrar varandra om de är nåt vi tycker är snyggt. O tipsar varandra om bra ställen :) Hade en väldigt trevlig eftermiddag/kväll.

Så nu har jag bestämt mig för vad jag ska hitta på imorrn, var länge att jag skulle dra hem till mamma i allafall. Men så fick Fredrik o Lina sin vilja igenom. Jag följer med dem till Slaka nånstans... SÅ imorrn måste jag fixa kött, hoppas de finns men det ska väl inte vara omöjligt.. Hm marinera o sånt ja, hehe jaja men de fixar sig alltid:) Får se om jag tar årets första dopp i lagunen. Jag är ju en ganska stor badkruka så det är inte alls säkert, men vi får se... Valde jag rätt nu? Äh, kommer få så trevligt :)

Oj måste ju berätta, jag lyckades med ugnpannkaka!! O för att gojsa till de ännu mer gjorde jag vaniljgojs till.. mm sockerchock nr 1 o de var inte så bra... Men jag e så lycklig för jag lyckades!! Så nu var ett av mina steg i livet avklarat..

Ne man kanske skulle diska o dammsuga lite...

Jobbigt förresten, nu när jag bestämde mig för att åka på festen måste jag ju komma på vad jag ska ha på mig.. gah gah..

Vem vill du drömma om, du svarade aldrig på de ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback