Ärtsoppa nån?

Ärtsoppans dag är då här... Kan inte komma på senaste gången jag åt ärtsoppa faktiskt, konstigt eftersom jag faktiskt tycker det smakar helt okej. O kanske ännu lustigare eftersom det när jag var 5 år var min absoluta favvorätten i hela världen. Hm undrar om det finns någon 5-åring idag som har det som favoritmåltid?!?

Efter en mycket god natt, o ingen Eddie peddie som skulle väcka en i ottan så vakna jag utvilad. Redo at möta en ny dag. En dag som har en del på agendan. Ska snart iväg o fixa den 3e av 4 intervjuer. Ska faktiskt försöka få ändan ur vagnen redan nu, för då hinner jag med bibblan på vägen till mamma. Efter intervjun har jag lovat att hänga hos min mamma. Skulle komma nån snubbe o kolla på lägenheten eller vad det var, men mamma trodde inte hon skulle hinna hem så jag lovade att släppa in personen. Efter de ska jag dra med mamma på ett core pass, hihihi kommer bli riktigt roligt! Tyvärr mamma så tor jag inte du kommer orka med allt, men jag gillar att du gör ett försök! Sen är det då dags.. Är redan nervös...

Fredrik, Hanna, Jimmy o jag ska äntligen se Silent Hill.. SCARY! Jimmy lovade att sitta brevid, främst kanske för att jag ska skrämma upp honom hihi.

Puss min sommarblomma haha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback