ÅNGEST!!!

Vilken ångest jag hade hemma hos min mamma idag. Gick dit efter träningen för att fixa hennes fönster. Saken hör att den idioten (japp den personen kan inte tänkt på att man faktiskt måste tvätta fönster..) designat fönstrena så att för att tvätta dem ska man egentligen stå i luften utanför. Så det som finns o göra är o hänga ut så långt man bara kan o försöka komma åt. Inte jätteskoj när man befinner sig på fjärde våningen och desutom har höjdskräck som jag har. Eller jag har höjdskräck när jag står o egentligen inte har mycket som håller mig kvar. O då är de inte skoj att stå o tänka att det är fyra skruvar som räddar mig ifrån att dö... För jag stod då o hängde mig ut över räcket, o dett räcke hölls endast fast i huset med hjälp av fyra, fyra ynka skruvar! Gah riktig ångest! När mamma sa att hon kunde göra de istället så vägra jag, för om jag är rädd för någonting så vill jag göra de själv. För då har jag kontrollen, men är de mamma som står o ska hänga sig ut så kan jag inget göra. Samma sak, ser jag någon stå o hugga med en yxa så har jag ångest för den personen. Men står jag o hugger själv så har jag själv kontrollen.. Nån som förstår mina tankar?

Imorrn ska jag till frisören. Ringde nyss o hon jag skulle klippa mig hos är sjuk, så jag ska få en annan. Är bara lite rädd för att det är en som jag fått en annan gång. Hon säger knappt nånting o verkar så försiktig! Aja har ganska koll på vad jag vill ha så det blir nog bra.. Hoppas jag blir fin :)

Ikväll ska jag kolla på X-men, kul kul kul...

Hihi du är ute på äventyr... ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi har samma problem med fönstrena, att vissa går utåt å vi bor på andra våningen. Men vi frågade våra hyresvärdar hur dom tänkt, så nu i veckan ska dom komma å tvätta dom som vi inte når. Bra va?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback