Aj min stackars fot...

Jahapp söndag o japp jag är lite bakis... Eller nu är de ganska okej, men när jag vakna vid 8 var inte huvudet i tipp topp-form. Men efter druckit mjölk o slumrat lite på soffan så är jag fit for fight igen :P
O fint väder är det också, jaaa...

Vilken trevlig kväll jag hade igår, Lollo du o jag rockar ju :P Vi får göra om de nån gång. Fast jag tror jag skippar min klantighet i trappan på Harrys. Hihi fastnade med foten undtrappsteget när jag gick uppför, blev lite svårare o gjorde ganska ont. Fast jag hade glömt bort det misstaget, men kom på de när jag såg mitt stora blåmärke på vänsterfoten haha...

Kvällen blev ju tom så hård att Lollo o jag skulle "fyllekäka" på jobbet. Men vad gör de små busfröna i köket då? Jo de busar med min burgare o lägger äckliga feffaronisar på den.. Gaaah sååå äckligt! Tur att jag inte upptäckte de förrän efter jag ätit så mkt så jag var mätt.. Hihi ringde o klaga mitt i natten...

Idag ska jag iväg o träna med Elin, sen ska jag fixa mammas fönster då. Skjutit lite på det.. O ikväll ska jag kolla på X-men på tv :P Inte så dum dag o kväll :)

Hihi jag utmanar dig på flipper o biljard ;) Lek nu idag o imorrn haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback