Tordmulen, där kanske lösningen finns :D

Gah trött! Inte för att jag sovit så dåligt, nej tvärtom. Jag har somnat med ett leende på läpparna, o vaknat i samma tillstånd :) Men jobbat ett antal timmar idag, o stått i köket själv i stort sätt hela dagen. Tar alltid lite extra på en om man är själv där med två kassor. Till på köpet så la broilern av idag, hehe inte det bästa kanske, när de till slut fick den hel igen så var det en del som inte satt på. När den var varm kunde vi inte sätta på den, så vi fick köra utan, gör inte så mycket förutom att det blir betydligt mkt varmare = tar extra mkt på krafterna att hela dagen stå i en väldigt värme!

Trevligast på dagen var nog på kvällen, var ganska soft o jag satt o njöt av lite korsord o suduko. Blev till o med så att jag blev kvar en kvart efter jag stämplat ut just för att göra klart sudukon, jippi jag fixa den! Korsordet gick lite trögt där ett tag.. Får väl se om Fredrik får ut de :) Kanske är tordmulen som gör de ;)

Fick idag in två olika mycket trevliga aktiviteter denna vecka. Imorrn lite Tornby med Fredrik, najs najs. O sen på fredagskvällen lite restaurangbesök med ett stort gäng BK-folk. Lördagen är ju redan avsatt för lite Where the action is. Visst har jag mycket skoj o se fram emot?!!

Funderar på att dra på en film, tv utbudet ikväll var ju tyvärr RIKTIGT DÅLIG!! Eller så ska jag läsa...

Jag längtar hela tiden till nästa gång... ♥

PS Update i min sjukdomshistoria, fått bekräftelse från remissen. Vårdgaranti som gäller... 90 dagar... usch... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback