Skräckparken nästa...

Gaaaaaaaaah!

Usch varför ska jag utsätta mig för detta?

Imorrn bär det då av till Liseberg, ska utsätta mig för saker jag tycker är farligare än leka daggmask i ett hönshus. Satt precis o kolla igenom vilka åkattraktioner som finns.. Usch usch usch, kommer nog dö! varför ska man utsätta sig för sån skräck egentligen, att sitta i en liten vagn med bara nån grej som håller dig från att dö typ. Okej, då kan du väl hålla dig till radiobilar o skrattspeglar tänker ni. Men de tror ni jag kommer göra? Ne, man är väl ingen lort! Men sen kommer jag ha sån ångest när jag väl sitter där... Men har kollat o många grejer går fort på mindre än 2 minuter. Så då tänker jag att jag måste fixa de, är faktiskt bara 2 minuter av mitt liv jag måste vara rädd. O efteråt kommer jag vara så stolt över mig själv att jag vågade! För ni ska veta att varje grej som jag åker är en bedrift. O inte nog med det så finns det ett spökhus, är inte rädd för spöken men jag är ju livrädd för de där "Hoppa fram utan att jag vet de.." o de kan man ju tänka sig att detta Spökhotell innehåller. Gaah kommer få en hjärtattack. Okej denna skräckpark som jag imorgon ska utsätta mig för ska jag tom betala för.. Egentligen ganska sjukt beteende! Men jag ska iaf åka mina favoriter Kållerado o Flumride. Yes, I like water:)

Dagen blev helt annorlunda, min plan att äta nåt flötigt försvann. Träffa mamma o tog en fika på stan, då blev jag ju mätt. O jag orkade inte gå omkring på stan ett par timmar för att bli hungrig.. O nu orkar jag inte gå ner på stan igen, så jag får göra nåt hemma.. Müsli kanske :D

Snart? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback