Ska jag överleva detta :D

Dagens tips: Tryck på sparaknappen innan du stänger ner ett fönster! Mycket irriterande annars...

Förutom denna incident så flöt dagen på riktigt bra. Optikern, jag är fortfarande halvblind ;) (Du påverkar mig för mkt!), jobb o sen hänga hos mamma lite. Skulle kolla på avsnitt två av Rome, men somnade lite i hennes soffa... Fattar inte vad det är med min mammas hem o jag somna där!

Snackade nyss med Hanna, ojojoj vad ska jag ge mig in på för äventyr imorrn! Trodde inte det var så mycket man skulle tänka på för att åka ut på landet hehe. Ska ha med mig speciella skor o byxor... Hjälp, hoppas jag inte blir påhoppad av några skunkar! Ne men seriöst så verkar de bli jättebra, ska bli skoj. Så lost på landet är jag faktiskt inte, har ju faktiskt en mormor som bor på landet. Det som är mest nytt är nog hästarna. Det är jag inte van vid, har ju sett hästar på cirkus o så... O har väl ridit med dagis nån gång... Sen var det obligatoriskt att gå ut med hundar på morgonen. Annars ska vi hänga i Mjölby, Boxholm, Ödeshög, kolla in Omberg, Alvastra o så teater i Vadstena... ojoj.. Hihi ni märker om jag överlever detta.

Ne kanske ska dammsuga lite, gah avskyr min mamma kommentar Jaha, o ser de fint ut hemma hos dig nu när jag ska komma dit? Svarar jag med att de faktiskt är mitt hem o de ser ut hur de vill där!!!

Är de lång väg kvar? ♥

Ps Jag får tacka för alla tips, har provat en o har en annan variant i kylen. Den tredje ska provas sen, promise. Men på tal om granatäpplen, är det nya innefrukten? Tycker de står på de mesta nu för tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback